طنز

هواپیما در حال سقوط بود و تنها 5 چتر نجات مونده بود در حالى که 6 نفر مسافر هاى هواپیما بودن؛ اول از همه خلبان گفت: من بهترین خلبان دنیام و چتر نجات رو برداشت و پرید. بعد برادر درپیت(برد پیت) گفت من بهترین بازیگر دنیام و چتر نجات رو برداشت و پرید. بعد مسى(آهنى؟ جا حلبى؟) چتر نجات رو برداشت و گفت من بهترین فوتبالیست دنیا ام و پرید. بعد نتنیاهو چتر نجات رو برداشت و گفت من باهوش ترین رییس جمهور دنیا ام و پرید.
تنها 1 چتر نجات بود. پیرمرد رو به پسر بچه کرد و گفت پسرم من عمر خودم رو کردم، تو خودتو نجات بده. پسر بچه با خونسردی گفت: لازم نیست چون اون آقایی که میگفت باهوش ترین رئیس جمهور دنیاست با کیف مدرسه ى من پرید!! :-)))

[ چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ق.ظ ] [ ]
[ ۰ ]
بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی