جوک جدید

تلفن صحبت کردن آقایون و خانم ها باهمسرشون:
.
.
.
.
خانم ها تلفنی توی جمع:
سلام عشقم خوبی عزیزدلم؟
هرکاری که خودت صلاح میدونی انجام بده قربونت برم من...
بعد از قطع کردن تلفن اس میدن به این مضمون:
هیچ غلطی نمیکنی تا برگردماااا..
حالا آقایون تلفنی تو جمع:
سلام نه. لازم نکرده ... خودم میام میگم چیکار کنی ...
من کار دارم الان بعدا بزنگ.خداحافظ
بعد از قطع کردن تلفن اس میدن به این مضمون :
غلط کردم نفسم....
هرجور خودت صلاح میدونی انجام بده...
قربون زن خوشگلم برم

[ پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ق.ظ ] [ ]
[ ۱ ]
بخش نظرات اين مطلب
نظرات (۱)

hamid
hamid در تاريخ ۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
خخخخخخخخخخ.عالی بود
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی